Tuesday, December 8, 2009

Assalamualaikum..buat sesiapa je yang tersesat kat blog saya yang serba kekurangan ni.....rasanya dah lapan bulan segala blog telah di blok oleh pentadbiran pejabat ntah camne bleh terlepas plak ni...kira ok le .
First of all ari ni tengah dok layat tenet ni terlayar le ke blog ainiayu75......tak sangka dah terer budak ayu ni...mnjahit...tapi aku tengok mesin tu yang penat ...dia dok tengok je....memantau la katakan...apapun tahniah buat bestfriend aku tu yang rasanye dah berbelas tahun tak jumpa......apapun aku hepi sebab dapat bertemu dia walaupun dalam dunia cyber ni heheheheh.....caya la lu ayu.....aku tengok mie tambah tembam...heheheh

1 comment:

  1. haa...wujud lg ko dlm dunia cyber ni...thanks le sbb sudi jenguk umah aku tu...yg aku tunjuk tu mesin yg buat...keje aku belakang tabir hg tk nampak la..hehehe....nk berguru meh la...pasal mie tu...biasa la..aku jaga baik punyer....

    ReplyDelete